Tuesday, March 16, 2010

Watak-Watak Pelik Johnny Depp


Sebut sahaja Johnny Depp, ramai mesti teringatkan lakonannya sebagai Kapten dalam filem Pirates of Ty Depp ni juga terkenal sebagai pelakon yang selalu melakonkan watak-watak pelik dalam filemnya. Dan filem terbarunya Alice in Wonderland, sekali lagi watak pelik menjadi pilihan. Di sini antara filem-filem lakonan Johnny Depp dan dia memegang watak agak pelik. Pelik betul la dia ni. Haha.


(1990)
Filem pertama Johnny Depp aku tengok. Mula-mula tengok takut jugak cerita ni, tapi sedih akhirnya.


Pirates of the Caribbean (2003)
Filem Johnny Depp yang paling best. Siapa tak tengok lagi cerita ni memang rugi.


(2005)
Filem ni membuatkan aku confuse akan kejantanan Johnny Depp. Dia ni lelaki ke perempuan? Haha.


(2007)
Siapa nak dengar Johnny Depp menyanyi, tengok cerita ni. Sedap jugak suara dia. Tapi dalam cerita ni, dia memang brutal.


Alice in Wonderland (2010)
Baru tengok cerita ni semalam. Best gak ar. Tapi Alice tu cun jugak kan? Hehe.

4 comments:

onniey84 said...

i lap abg johnny..ekekeke

rossoneri said...

mmmg johnny depp suka tukar2 muka dia dalam smua movie yang dia berlakon..tu yang best!wpun dia sgtlah hensem..he's a very good actor

shafiq08 said...

yup, lakonan2x dia semua menjadi.. mmg mantap ar dia..haha..

c.i.k.a.m.i.e.a said...

tim burton memang suka amek dia berlakon..
btw, cerita pelik2 semua bagi kat johnny depp.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...