Friday, March 26, 2010

Kalau Jumpa Hantu Filem Jepun Ringu..


Korang pernah tengok filem hantu Jepun Ringu tak? Kalau korang dah tengok, dalam filem tu ada hantu perempuan rambut hitam panjang, pakai baju tidur putih kan? Tapi tu dalam filem je. Tapi macam mane reaksi korang kalau jumpa hantu tu betul-betul? Confirm cuak nak mampus la.

Dalam video ni, seorang budak perempuan Jepun 'menjadi' hantu seperti dalam filem Ringu. Tak salah aku Sadako kot nama hantu tu. Budak ni takutkan orang ramai dengan berdiri di luar pintu. Waktu malam pulak tu. Habis semua orang lalu lalang kena dengan dia. Haha.

5 comments:

farid™ said...

sopan je tekejut

shafiq08 said...

@farid

last skli kena pukul..haha..

e p i x ____ said...

wakakaka . kelako bebeno :P
kan dah kena sepak.

Anonymous said...

sbb dh twu die maen2..
jd klaka...hahhaa

ALLIFF ZAINURIN said...

yg las2 2 x tahan btl!!! sampai teduduk ko... hahahahah!!! myb die nak sure kan 2 hantu 2 yg kasi lepuk sikit!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...