Wednesday, March 24, 2010

Anjing Yang Bermuka Manusia !





Ini bukan manusia yang memakai costume Halloween sebagai anjing. Ini juga bukan gambar Photoshop. Ini memang ANJING. Memperkenalkan Riley, seekor anjing jantan yang boleh membuat ekspresi muka manusia. Dalam gambar ni, Riley yang memakai topi, sedang menyambut hari jadinya yang pertama.

Menurut tuan Riley, Maureen Ravelo, 22, dari San Jose, California, ekspresi muka yang dibuat oleh Riley sangat meyakinkan sampai dia sendiri lupa yang Riley ialah seekor anjing. Riley juga boleh membuat muka 'sombong' dan juga muka 'ingin tahu'.

Satu soalan untuk korang. Is it cute or creepy? For me, it’s creepy. Cuak jugak kalau ada anjing boleh buat muka manusia. Entah-entah anjing tu dulu manusia, tapi kena sumpah dengan mak dia sebab derhaka macam dekat Mastika tu. Huhu.


Sumber : Metro UK

3 comments:

bh said...

nirvana tu gak eh...
lopeh mati buleh idup balik..dio dapek jadi anjing tapi dewo dio lupo nak lotak ekspresi anjing

shafiq08 said...

haha.. boto2x.. cacat sikit la jd eh..

sekuk tawa said...

weh mnarek r yg ni,,,aku nk ambik ltak kat blog aku leh x..ehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...