Sunday, March 7, 2010

Beza 'Aku' Dengan 'Saya'


Danial dan Farish adalah rakan karib. Mereka selalu bermain kejar-kejar bersama walaupun umur mereka sudah mencecah 30 tahun. Satu hari, Danial telah mengajukan satu teka-teki yang teramat dahsyat.

Danial : Farish, kau sihat?
Farish : Aku sihat je. Kenapa?
Danial : Aku dah lama nak bagi kau teka-teki ni. Sejak kita dalam perut mak lagi.
Farish : Ok, aku nak teka-teki yang mencabar.
Danial : Baiklah, apa beza 'aku' dengan 'saya'?
Farish : Ala, senangnya. Mestilah ejaannya kan?
Danial : Salah, jawapannya beza 'aku' dengan 'saya' ialah... Aku Danial.
Farish : Laa.. Abis 'saya'?
Danial : Beruk! Kahkahkahkah!!!

Keesokan paginya, mayat Danial telah ditemui mati dalam keadaan yang mengerikan akibat teka-tekinya itu dan Farish pula telah menjadi gila.

2 comments:

bh said...

osah bengong lawak nia..hahaha

bh said...

osah bengong lawak nia..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...