Monday, April 5, 2010

Kedai Seks Online Untuk Muslim


Jangan terkejut. Ini benda betul. Di Belanda, sebuah kedai seks online yang diberi nama El Asira yang bermaksud 'masyarakat' telah dilancarkan baru-baru ini. Menurut menurut pengasas web ni, Abdelaziz Aouragh, pada empat hari pertama perlancarannya, seramai 70,000 orang pengunjung telah melawat El Asira dan laman ini adalah kedai seks erotik pertama di dunia yang tidak bertentangan dengan ajaran Islam.



Menurut Abdelaziz Aouragh lagi, web ini ditujukan khas kepada pasangan Muslim yang sudah berkahwin tetapi tidak arif tentang seks. Produk-produk yang dijual juga dibuat daripada bahan yang halal dan selari dengan ajaran Islam. Antara produk yang dijual adalah seperti minyak urut, pelincir dan pil yang boleh menaikkan nafsu syahwat.

Salah seorang ahli ulama di Belanda, Imam Abdul Jabbar, tidak menganggap web El Asira ini sesuatu yang salah. Kata beliau, "Selagi dia tidak menjual alat mainan seks dan sebagainya, ia tidak menjadi masalah. Nabi Muhammad juga memberikan banyak nasihat mengenai seks dalam pernikahan dan kita tidak perlu malu tentang ia."

Kalau korang nak tahu berita lebih lanjut, boleh klik disini atau terus pergi home page El Asira Apa pendapat korang tentang online sex shop ni?




P/S : Try jugak bukak home page El Asira ni, tapi offline sebab ramai sangat visitor.

5 comments:

@fitridzulkifli said...

wah. serius. semua tech ade utk islam taw skrg. gunelah iphone! haha





http://fitridzulkifli.blogspot.com

Lucy S. said...

kalau yg dah kahwin takpela, jgn la ade org ambik kesempatan.

shaffique said...

betul3x.. yang couple lagi jangn ngade2x..haha..

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

bagus la ada kedai mcm ni.kat malaysia pun banyak kedai cmni online cuma masalahnya ramai yg tak kawin duk ushar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...