Monday, April 19, 2010

Penyelamat Dunia Memang Wujud !


Mereka ingin menjadi Superman, tapi takde superpower. Mereka ingin menjadi Batman, tapi harta tiada. Hanya pekerja kilang biasa. Mereka juga ingin menjadi Spiderman, tapi takde labah gigit. Hanya kena gigit semut. Tapi mereka tetap ingin menjadi superhero, menyelamatkan orang yang berada dalam kesusahan.

Memperkenalkan superhero di bandar New York, The Phantom Zero dan Nyx, The Dark Guardian, Life dan Cameraman, dan The Transformational Warriors !

The Phantom Zero dan Nyx



Mereka berdua adalah couple. Auww, sweet gituu !! The Phantom Zero mengutip wang untuk kebajikan dan mendermanya kepada orang yang susah. Awek dia pulak, Nyx, menyiasat tempat memproses dadah dan melaporkannya kepada pihak berkuasa.

The Dark Guardian



The Dark Guardian atau nama sebenarnya, Cris Pollak, 25, membanteras kegiatan mengedar dadah di bandar New York. Dia telah menjalankan tugas sebagai superhero ini selama tujuh tahun. Kira otai la ni. Haha.

Life dan Cameraman



Dua orang superhero ni kadang-kadang tolong The Dark Guardian. Diorang jugak tolong bagi makanan kepada orang susah seminggu sekali.

Transformational Warriors



Icentiti sebenar mereka adalah Arjuna Ladino, 42, dan Shanti Owen, 50. Tugas diorang ni lain sikit. Tak tahu la ni dikira superhero ke tak. Diorang memberi kaunseling kepada pasangan-pasangan kekasih yang bercinta. Spread the love, baby !!

Sumber : New York Post



P/S : Kat Malaysia takde ke? Boleh la jugak tolong polis sikit. Haha.

6 comments:

Anonymous said...

hahahaha!!hebat betul ada penyelamat macam nie..superheroo!!!the dizzydude datang menyerang..hahaha!!

Anonymous said...

wahh nmpk cam baik sgt2 kan?? hihi

ParkAir said...

dimana spender diluar??? tidakk!!

Lan Bingka said...

waa..tak sangka

ddy the writer! said...

tggu ddy jadi heroin malaysia. wakakaka. gurau je

Anonymous said...

serius ke wei ade org cmnie?..kat mlysia ade x?..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...