Thursday, May 6, 2010

Aksi Kucing vs. Invisible Objects


Korang ada kucing tak kat rumah? Kalau ada korang mesti perasan kadang-kadang kucing korang terlompat sana-sini, berguling sana-sini, tiba-tiba bediri dan macam-macam lagi la aksi pelik korang nampak.

Itu tandanya kucing korang sedang bermain dengan objek yang tidak kelihatan. Tidak diketahui sama ada objek tidak kelihatan itu adalah makhluk halus, makhluk asing ataupun memang objek yang tak dapat kita lihat. Haha. Bawah ni mungkin antara aksi-aksi kucing anda sedang bermain dengan invisible object.












21 comments:

kasihkuamiera said...

hahahahhaha cute sesangat

dania said...

comel.. =)

fikah mus said...

iye la kot??
sebab kadang2 tiba2 je meragam.
ke sana sini.
hee.
sayang kcingku.

ika honey bunny said...

cool gile..

AROL DSHW said...

ouh, patutlah kucing-kucing kat rumah nie selalu buat perkara-perkara pelik!
rupanya, mereka sedang bermain dgn objek yang tidak kelihatan.
:)

etomyam said...

wow yg no 5 tu kelas betul ..memang real

AyuE said...

comel2..hehe

AISHA SAAD said...

aku benci kucingg!
sebab mmg takott gilaaa. huaaa~

Amanina said...

smart gilaaa!!

Ery Farieha said...

comel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ahahah byk gila tanda seru, i'm cat lover =D

dannyneutron said...

haha.
gilaa cool post nih

Roxy zai said...

hahaha..comel laa kucing niiiiiiiii..

ambik ur award ok??^_^

http://roxyzai.blogspot.com/2010/05/award-from-me-just-for-you.html

Kapten said...

invisible swimming tu yg smart

Leelee said...

kawaii yo ne~
(=

Mijie said...

waa comelnye..pndai kucing ko beraksi yer..hahah

aisyah ^^ said...

hahhaha.gelak guling2 tgk gamba2 tu
hee..comell2

Azizi Zulkefli said...

Gambar2 yang menarik

Azizi Zulkefli said...

Gambar2 yang menarik

gadiz khayalan said...

cutee...
but i xde kuceng... :(

aNge said...

hahah.chumeLLnye yg kunun2 menyanyi tu :P

PuAt said...

fuck comel shial

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...