Friday, June 4, 2010

Masalah Kereta Api Di Jepun Lagi Teruk Dari KTM Malaysia


Bukan kat Malaysia ni je yang ada masalah nak naik train. Kat Jepun lagi ganas.



Sampai polis train pun tolong sumbat sekali. Tak tahu la macam mana keadaan dekat dalam tu. Imagine it yourself. Haha.


P/S : Tengok video ni, teringat iklan Milo 3 in 1 baru.

11 comments:

sillyloo said...

aku igt kat ktm dh mmg sesak..uper nye kt jepun lagi seksa hahahahaha

Amirah bte. Norjali said...

hehe.. x sanggup..

zither said...

dorg lagi sesak sbb dorang kejar masa tu.. tak teruk, bg kita memg teruk sbb kalau kt sini, "ala dah penuh la.. naik nanti lah ye.."

ha mcm tulah.. hehe org jepun rajin thats why dorg agak gila sikit. workaholic, kerja mesti nk cepat smpai.on time and sharp.. respect jugakla..

aurikelsan said...

isk2x..dasyat cm dlm tin ikan sardin nie

Lan Bingka said...

ya ampun.. sampai macam tu sekali..

nesca said...

dah le ketapi diorang efficient lagi banyak, itu pun bersumbat. seronok menjadi lelaki kat celah2 tu hehehhe

redbean said...

aku pn kt jpn..xsemua tmpt cm2..lg pn mse peak time je..

Sir Marcello said...

tetiba aku rasa bersyukur setelah lima hari dok berhempas pulas ngan foreigner naik komuter...

Mohd Hanif B Md Yusuf said...

sardin jdnya...

ayunda maajis said...

whoa dasat giler..org yg kena tolak mcm sardin tu redha je kn..takot lmbat g keje..nnt bos marah..ahhahah

alkimia said...

video itu dirakam sekitar awal 90an, tapi sekarang sudah tahun 2011. adakah keadaan masih sama seperti dahulu dan tiada apa2 perubahan? kalau nak tahu, sila layari artikel2 berikut :

http://blogkaryait.wordpress.com/2011/03/21/perbandingan-kereta-api-negara-kita-dengan-negara-orang-satu-cadangan-bhg-1/
http://blogkaryait.wordpress.com/2011/03/21/perbandingan-kereta-api-negara-kita-dengan-negara-orang-satu-cadangan-bhg-2/
http://blogkaryait.wordpress.com/2011/03/21/perbandingan-kereta-api-negara-kita-dengan-negara-orang-satu-cadangan-bhg-3/
http://blogkaryait.wordpress.com/2011/03/21/perbandingan-kereta-api-negara-kita-dengan-negara-orang-satu-cadangan-bhg-4/
dan
http://blogkaryait.wordpress.com/2011/02/07/pengembaraan-maya-dengan-google-maps-%e2%80%93-siri-2/


lihat dan nilai sendiri, apakah perbezaannya. harap kita boleh berpijak di bumi yang nyata :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...