Monday, June 28, 2010

Gambar Reaksi Penyokong England


Semua peminat peminat bola sepak semestinya sudah sedia maklum yang pasukan England telah tersingkir dari kejohanan Piala Dunia tahun ni. England ditewaskan oleh Jerman 4-1 malam semalam.

Ramai penyokong England terutama orang England sendiri kecewa atas kekalahan pasukan negara mereka semalam. Bawah ni aku nak share reaksi penyokong England selepas kekalahan pasukan diorang. Serius memang passionate betul orang England ni kalau pasal bola. Sampai nangis pun ada.











Game semalam pun agak kontroversi kerana gol yang dijaringkan Frank Lampard ketika separuh masa pertama tidak dikira oleh pengadil perlawanan. Ketika itu kedudukan perlawanan adalah England 1-2 Jerman. Jika gol itu dikira, mungkin England boleh menang game semalam. Mungkin. Haha.


5 comments:

shima said...

kesian england.

ubi said...

hehe..pdan muke..aku sokong argentina..yeeehakk

Miss Shizu said...

ref ta bgus r mlm tadi...patot bg subkhidin je yg jd ref..huu

rizputra7 said...

teruk england malam tadi hehehe

Fyzal said...

mamat kepala botak yg dok sorang2 tu.. tak dpt piala betul.. dpt piala replika pun jadi la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...