Saturday, May 14, 2011

Superhero Terkenal Dalam Bentuk ABC


Dibawah adalah 26 huruf dari A sehingga Z yang mewakili 26 superhero-superhero yang terkenal. Ianya adalah karya Fabian Gzlez. Kalau korang dapat teka semuanya, aku memang salute sama lu. Aku pun dapat teka berapa kerat je. Nak tahu jawapannya sila klik link di bawah.



Jawapan : Aquaman, Batman, Cyclops, Daredevil, Elektra, The Flash, Green Lantern, The Hulk, Iron Man, Justice, Kick-Ass, Lion-O, Mandrake the Magician, Nightcrawler, Orion, The Punisher, Quicksilver, Rorschach, Superman, The Thing, Ultra-Boy, Vision, Wolverine, Charles Xavier, Yuk, Zorro

Sumber : Shortlist

6 comments:

Daniel Ihsan said...

adoi...jenuh dok pikiaq tapi dapat 2 3 ketui ja...batman,cyclops,the flash,superman,wolverine..give up!

cik zaza said...

dapat teka beberapa yang famous je..huhu

Dayana AZ said...

hahaa, ada yang kenal.. ada yang tak :P

Fuad said...

senang je,nak nak prof xavier, siap ade hint kerusi roda lagi. tapi orion tu tipu lah.spanjang aku tengok chuck, tak de pun dia pakai kostum.boo!

Jo Qusary said...

Lelaki Y tu aku tak kenal...:P

shark said...

waaa..
terbaek ler nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...