Wednesday, April 13, 2011

Heroin Kartun Disney Versi Gothic


Masa kecil-kecil dulu korang mesti layan kartun-kartun Disney kan ? Setiap pagi Ahad dan Sabtu pukul 10 sampai 12 mesti buka TV3 tengok Aladdin la, Mulan la. Eleh, macam la aku tak tahu. Haha.

Kalau kita tengok, heroin kartun Disney semua comel-comel belaka. Tapi artist Jeffrey Thomas dengan karyanya, 'Twisted Princess' telah memberikan imej baru kepada heroin-heroin Disney menjadi lebih ganas dan gothic. Lagi karya kreatif beliau boleh dilihat di sini.











Sumber : deviantART

4 comments:

Amiera Hilton said...

uihhh..menakutkan ler...haihs. follow! :)

Syuxer said...

walaupun heroin dia ganas2 tpi still seksi dan cun..adooii yang peliknya gadis2 goth ni lebih menarik bagi aku..nampak ganas tpi dalam hati ada naluri keibuan..hehhe

J.M.R said...

gothic abes nih..hahahha

shaffique said...

@Amiera Hilton

menakutkan tapi hot! :p

@Syuxer

aku pun ada rasa macam tu jugak sebenarnya. haha.

@J.M.R

takut ke? haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...