Thursday, April 21, 2011

Wanita Dilanggar Keretapi Tapi Tidak Mati


Wanita ini kena langgar dengan keretapi tapi tiada apa-apa yang teruk berlaku kepadanya. Memang bukan ajal dia, nak buat macam mana kan?

4 comments:

Syuxer said...

x sanggup saya nak tengokk..takut fobia weh..dahla hari2 tengok kereta api..huhu

ParkAir said...

"tada apa la sakit sikit juga. macam kena picit semut saja" kata beliau.

Amoi said...

badan dia ni ada kuasa sakti ni.

wow wow wow

p/s: jom tengok cool design rak buku kat blog ai :D

hans said...

gila lah
aku rasa macam kalau kena tu memang tangan hancur sudah
memang panjang umur betul gadis nih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...