Setiap jenama popular di dunia ni mempunyai logo mereka tersendiri. Contohnya, Ferrari dengan logo kuda dan Liverpool pula dengan logo cap ayam. Namun setiap logo itu mempunyai maksudnya tersembunyi. Kira macam ala-ala
Illuminati la ni. Semua benda ada kaitan dengan Illuminati. Haha.
Logo-logo di bawah ini adalah hasil kerja
Viktor Hertz yang bertajuk
Honest Logo. Ianya diubah supaya menunjukkan maksud sebenar logo-logo jenama yang popular di dunia. Mungkin inilah sebenarnya objektif jenama-jenama ini berada di muka bumi ini. Mungkin.
Sumber :
Designers Couch
5 comments:
hahha jujur terus Viktor Hertz..memang betul pun dia cakap..cam MTV..moronic television..hahahah moron--pedas gila dia bagi
hahahaha..mmg sesuai la..
hahaha. cool.
:D
"Semua benda ada kaitan dengan Illuminati. Haha."
Perlu ke haha?
Ko rasa STARBUCKS pulak apa :)
setuju pasal YouTube yg sebenarnya CatVideos. aku pun kadang2 kalau bosan2 study akan bkk video2 kucing di saluran icanhascheesburger kat YouTube. lol...
lelaki [tanpa] emosi
monyet merah jambu menulis
ngomelsikit.
Post a Comment