Saturday, December 18, 2010

Superhero Marvel Di TRON-nified


Antara filem yang tengah hot main kat wayang sekarang adalah filem Tron : Legacy. Aku belum berkesempatan lagi tengok filem ni tapi aku confirm tengok sebab Dr. Remy "Thirteen" Hadley berlakon. Kalau tak kenal siapa dia ni, pergi tengok House. Haha.

Dan sempena tanyangan filem ini, Marvel Comics telah men-TRON-nified kan superhero-superhero mereka yang terkenal. Serius stylo. Antara superhero yang mendapat TRON treatment ini adalah Spiderman, Iron Man dan lain-lain lagi. Paling aku minat Batgirl. WEEHUU !!

Wolverine


Ghost Rider


Iron Man


Spiderman


Captain America


Batgirl


Sumber : Marvel

8 comments:

effa said...

my husband mesti nak tgk nih.tp i'm doubtful.best ke?hehe

btw, dah tgk the social network?best giler ok!

shaffique said...

@effa

tak tau la. tegnok macam best je. huhu.

dah temgok dah social network. memang terbaik ar. brilliant !

saiful said...

aku minat ngan Ghost Rider,bleh buat wallpaper phone aku.
mintak izin download bleh?heheh

cik.shabah said...

uwaaa!da lama x tgok wayang,adoiii ;p

shaffique said...

@saiful

ambik la. sila2x kan.

@cik.shabah

jom tengok hari ni, cik.shabah belanja. hehe.

Fizfai said...

wow.. macam2

Syarafina Zaini said...

erm2.. nak tanya bole? TRON tu apakah? hee~

Cik Su LIfe Cycle said...

cik su pun tak tengok lagi tron nie.. best ke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...