Tuesday, June 21, 2011

Apabila Kepala Anak Tukar Ke Badan Ibu Bapa


Pernah tengok filem Little Man? Ala, filem komedi Hollywood tentang pencuri yang dah berumur 20-an tetapi mempunyai badan macam bayi. Agak-agak korang, comel ke creepy jika ada orang dewasa berbadan bayi dan bayi berbadan orang dewasa?

Di bawah ini adalah hasil kerja dari jurugambar Paul Rikpe. Beliau menangkap gambar ibu bapa bersama anak mereka dan kemudian menukar kepala si anak ke badan si ibu atau bapa. Amacam, comel ke tak? Haha.








12 comments:

Tea said...

hiks. comel lah.

rara pinkmafia said...

eeeuuuuwww comels.nk share link boleh?

Fyzal said...

hahaha.. mmg funny.. badan kecik kepala adult :)

Fina Fento said...

hahah! kelakarrr

Fina Fento said...

hahah! kelakarrr

Fina Fento said...

ops~ terlebih komen T.T

iniialahaku said...

aku nk gelak jela...hahaha

Zura said...

jd lawak...hahaha

Pojiepooh Abdullah said...

cam comel. tapi klo bebetul horror gak!

PojiePooh; Hanya Satu...

MaMa AiNi said...

suka gambar ni..nampak kelakar je..

Lizzie Yasmin said...

org tua jadi baby.. huduh bebeno...

mOon jOhari said...

...aahahahaha...nti mOon pOng nk buat mcm ni jugak la....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...