Thursday, April 8, 2010

Gambar Kekalahan Manchester United di Old Trafford


Semua dah tahu yang Manchester United tak dapat pergi semi final Champions League walaupun menang semalam di Old Trafford 3-2. Tapi disebabkan peraturan away goal, Manchester United kalah dengan agregat 4-4. Masa 1st leg, Manchester United kalah 2-1.

Aku tersangat lah gembira tak terkata bila Manchester United kalah. Huhu. Ramai jugak la member aku yang penyokong Man Utd kena 'nganjing' dengan aku. Haha. Untuk menambahkan lagi luka dihati member-member aku dan pembaca belog aku yang mungkin juga fans Man Utd, ingin aku abadikan gambar-gambar game yang team korang KALAH semalam. Haha. Enjoy !!


Darren Gibson meraikan jaringan gol pertama perlawanan.
Agregat : Manchester United 2-2 Bayern Munich


Nani tak dapat menahan kegembiraannya selepas menjaringkan 2 gol.
Agregat : Manchester United 4-2 Bayern Munich


Demichelis dan Van Buyten kelihatan kecewa selepas ketinggalan 3-0.


Rooney yang injured pun nak main jugak.


Ivica Olic menjaringkan gol dan untuk Bayern membuat comeback.
Agregat : Manchester United 4-3 Bayern Munich


Rafael dilayangkan kad merah selepas mengasari Franck Ribery.


"Apa ni referee, kena bayar ke? Nak kena backhand ke!"


Gaya Arjen Robben selepas menjaring gol volley yang melayakkan Bayern ke semi final dengan kelebihan away goal.
Agregat : Manchester United 4-4 Bayern Munich


Bayern meraikan kejayaan mereka melangkah ke semi final. Bayern akan bertemu dengan Lyon.

6 comments:

Asyraff Zulkifli said...

haha, aku sokong chelsea.. paling best time MU kalah ngan chelsea haritu...

RABUN said...

harap harap kaki rooney makin parah, gatai injured pon nak main,

bye bye MU!

ParkAir said...

haha bagi la can team lain pulak MU ye.

(pesanan daripada penyokong team yang kena belasah 4 gol oleh Barcalona.)

shaffique said...

@Asyraff Zulkifli

gua pun gembira gila time tu bro..haha..

@INDRA QIRANA

tak boleh camtu gak.. nanti susah england time world cup.. biar injured sampai epl habis takpe..huhu..

@ParkAir

season ni chelsea pulak menang EPL..haha..

Anonymous said...

aku minat morinho jer.xde morinho good bye for chelsea ha..ha.ha

Anonymous said...

itu 2010,ini 2011,tgk chelsea main mcm taik,torres pn x dpt skor wlpn keeper teda,budu bh,dhlah pemain spain yg pegang worldcup lg tu,punyalah sial,betul2 mcm keldai,ello,klu torres pemain kpg,bolehlah wat mistake camtu,ini international players lg,bkn alang2 tu geng,dr spain lg..haiyaah..bkn malu sj...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...